Bilder från jobbet.

Hej!

Har funderat på vad jag ska blogga om i dag och har verkligen noll inspiration..... Vet inte riktigt varför men i bland så har man ju sådana dagar också och det är bara att acceptera det och vänta på att den ska komma tillbaka (förhoppningsvis i morgon redan)....Sen att vi går mot mörkare tider är ju inte heller direkt upplyftande, jag gillar ju som jag sagt tidigare sol och värme. Sen är det ju mysigt när julen och helgerna med den kommer men dit är det ju ett tag kvar... usch vad jag gnäller men men..

Så idag jag tänkte dela med mig av lite bilder som jag gjort smink/hår på som jag rotat fram här på datorn.





Dessa togs för drygt ett år sedan i isbaren här i Stockholm...brr..Duktiga Jeanette visar ju inte med en min att det är ex antal minusgrader......



Gjorde även pressbilderna för dansbandskampen för ett tag sedan.


Avslutar med att visa hur otroligt glamoröst det kan se ut i en sminlkloge......



Haha.... Lampor som fått tejpas fast på spegeln. Detta foto är jag i en av sminklogerna på kvarnholmen då vi gjorde Stjärnor på is för 2 år sedan.


Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

haha jag ska sminka 5 kvinnor på ett kontor imorgon =P Får se hur det går =)

2010-10-28 @ 19:59:46
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0