Dansfeber- transfeber! :)

Så var vardagen här igen! Helgen bjöd på Dansfeber igen men även endel shopping igår. Jag och Anna tog en sväng till Nacka forum för att pigga upp våra garderober inför hösten och vintern. Vad jag köpte? Hm... det kanske ni får ta del av senare.

Nu tänkte jag faktiskt skriva om lördagen först och främst. Den startade med att vi hjälpte en gemensam vän vars syster skulle gifta sig. Så Vi svängde förbi henne innan jobbet och fixade iordning familjen innan vi åkte vidare till Kvarnholmen och studion för Dansfeber.

Tror det var Sven Melander som kallade programmet transfeber förra veckan och det stämmer ju verkligen.

Jag fick även denna gång leka lite med könsrollerna:



Roligt!

Tidigare har jag även gjort Joakim Nätterqvist till lady Gaga. (Har tyvärr ingen bra bild på det...) och Morgan Alling till Alex (tror hon heter så, karaktären alltså) i Flashdance.



Nästa vecka kommer ju alla panelens val tillbaks. Då blir det en salig röra av dansnummer. Allt från Lady gaga till Spice girls!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0