Egovecka.

Den här veckan går nog inte till historien av mina gladaste veckor i livet av anledningar jag inte vill gå in närmare på. Då är det bra att passa på att se till att ta hand om sig själv och unna sig saker för att må bättre. I måndags fick Anna därför byta ut min hårförlängning. Denna gång testar jag (igen) en ny leverantör av hår. Jag tror ju på att alltid hålla sig uppdaterad och pröva nya metoder och produkter för att veta att man har det bästa alternativet. Förra gången jag testade en annan leverantör gick det ju rakt åt skogen. Håret var hemskt och jag kunde inte ta ur det snabbt nog. Tvättade det nya håret i morse, so far so good kan jag väl konstantera. Men jag ger det nån vecka till innan jag kan säga bu eller bä.

Igår hade jag tid hos Margota för påfyllning av mina fransar. Så skönt. Känner mig lite piggare nu faktiskt.



I kväll tror jag det får bli en tvkväll med ansiktsmask och en ordentlig kroppspeeling. Anna har ju pratat så gott om BiOlivs skrubb. Kanske ska pröva den? Annars har jag ju Cuccios saltskrubb hemma som jag annars är väldigt förtjust i.

Ta hand om er! 

Maria

Kommentarer
Postat av: Carina

Maria tack för ditt tips :) Bra att veta, speciellt för mig som har fått rynkor.

2010-10-21 @ 11:04:09
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0