Halloween!!

Godmorgon!

I dag är jag ledig och i morgon med!! Första lediga helgen på väldigt länge..Så skönt!

I dag ska jag åka och shoppa i Nacka Forum med en väninna, återkommer såklart med bilder på mina inköp senare.


I dag är det ju Halloween, och jag tänker inte klä ut mig alls. Men kan tro att det är en hel del som kommer göra det. Men om jag skulle göra det så skulle min högsta dröm vara att bli sminkad av Greg Cannom.



Har ju skrivit om honom i tidigare inlägg men han är ju bara sååå grym!

Här kommer lite bilder på vad han gjort:



Bara att få vidröra Brad skulle få mig att bli nöjd för alltid... haha.





Den här varelsen skulle jag vilja vara om jag gick på fest...





Med detta önskar jag alla en fantastisk Halloween!!!



Kram!!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0