Hängig och eländig.



Idag är ingen bra dag. Känner inte så mkt av den onda halsen men är seg, febrig och kall.

Åkte hit (till I am) osminkad med en mössa långt neddragen över håret och pannan för att dölja mig. Men väl här kände jag ändå att lite smink kanske var på sin plats. Så dagens smink består i stort sett bara av ett koralligt läppstift. (Coral- gloMinerals) och lite solpuder för att försöka få upp lite lyster och värme i huden. Men det hjälper faktiskt. Solpuder är verkligen något alla borde ha i sin sminksamling. Varnar lite dock för solpuder som drar för mycket åt det röda hållet om man är så ljus som jag är. Finns en chans att man bara ser fläckig och röd ut.

Jag svepte mitt försiktigt över t-zonen,  kindbenen och käklinjen. (Tänk kursivt E) och lite över ögonlocken. Inte för att det syns så mkt på bilden, men ni får använda fantasin.

/Maria

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0