Helgbesök och dansfeber.

Ursäkta att mitt bloggande har varit lite dåligt i helgen. Har finbesök från värmland i form av min goda vän Majsa. Har haft fullt upp med att springa på stan och såklart dansfeber igår. Tur att Majsa är frisör så att jag kunde ta med henne dit. Det var bra att ha ett par extra händer igår eftersom det var 6 akter i stället för 4 men på samma programtid.

Jag sminkade 2 av spicetjejerna. (Baby och Sporty) och även fina Joakim Nätterqvist till Lady Gaga.


Ljuset blev jättekonstigt och gult på bilden på Ann som Baby spice:



Hur glad blir man inte när man ser den bilden? 

Här är en bild på Gaga and the crew precis innan de ska gå ut på scenen för sitt dansnummer:

 
 Sen hann jag med att sminka några av dansarna oxå, men har inga bilder på dem.

Nästa vecka är det final! Sjukt spännande. Så många som har gjort bra nummer. Kommer bli tufft!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0