Helgens festsminkning.

Usch, vaknade precis upp och kände att min hals är sträv och öm. Så typiskt när man jobbat mycket att bli sjuk så fort man slappnar av lite. Hoppas det inte blir värre än såhär.

I helgen hade jag en ledig helg, det har inte hänt ofta i år. Så jag och Madde som jag bor med bjöd över några vänner i lördags. Det var så längesen jag visade en sminkning så därför tänkte jag göra det nu.



En klassisk sotning kan vi väl kalla det.

Grund: Pressed base (gloMinerals)- Golden light
Rouge: Papaya- gloMinerals
Skuggor: Silver mist, Linen- gloMinerals samt en svart skugga jag lånade av Madde.
Kajal: Svart från Mac
Läppglans: Luna- gloMinerals.
Ögonbryn- gloBrow collection kit.



Håret satte jag bara i en sned tofs och tuperade upp en slarvig knut.

Klänningen kommer från Mq och införskaffades förra veckan.

Nu måste jag masa mig upp ut sängen och övervinna halsontet för att åka till I am.

Hoppas er vecka börjar bättre än min!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken snygg klänning! Och frisyr! Riktig toppenoutfit! Och snyggt smink, såklart! :-)

2010-10-25 @ 10:58:07
Postat av: Sanna

Va fin du är! Hot hot hot ;)

2010-10-25 @ 11:12:46
Postat av: Maria, Hjärterdam

Jättesnyggt! =)

2010-10-25 @ 14:25:42
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Magnus

Du är grymt vacker Maria!Riktigt snygg klänning oxå!

2010-10-25 @ 16:02:55
Postat av: Maria

Tack fina ni!

2010-10-26 @ 20:49:22
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0