I år med I am!

Hej!!

Eftersom Maria skrivit lite om sitt år så tänkte jag också göra det!

Som sagt så har det ju gått ett helt år sedan vi öppnade våran lilla rosa skönhetsaffär.



Tiden har som vanligt gått ruskigt fort, det känns som om det var nyss vi satt och planerade inför öppningen.  I tisdags så hade vi ju vårat ett års jubileum och det blev väldigt lyckat! Efteråt så delade vi på en flaska bubbel och satt och pratade lite om året som varit och vi kom fram till hur fantastiskt det känns att vi lyckats få rullning på affären samt att vi kunnat utöka vårat sortiment. 
Sen har jag ju som Maria hunnit med en hel del annat under året också som Stjärnklart, 2 säsonger av Kvarteret skatan, Lets´ Dance , Dansfeber, olika plåtningar och bröllop med mycket mera. Visar lite bilder på en del här:















Tänkte avsluta med att visa mitt nya nagellack som jag har på mig just nu:



Det kommer från China glaze nya höst collection "Vintage Vixen" och färgen heter " riveter rouge". Snygg, eller vad tycker ni?

Kram Anna








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0