Inspiration inför hösten.

Medans Anna kollar vad vi ska hotta upp vår inredning med så passade jag på att springa till affären för att köpa lite tidningar. Jag älskar tidningar. Dels för att se vad som finns ute i affärerna för tillfället, men även få inspiration av bilderna och annonserna på smink och hårvarianter. (Även om jag hämtar mkt av det på alla bloggar jag läser.)



En hösttrend jag verkligen gillar är ju fårskinnstrenden. Har ju visat min stora craving för tillfället. Uggbootsen! Har inte släppt den drömmen än. Men igår var jag inne på Topshop (Loooove their shoes!) Då fick jag syn på dessa:



Så nu kanske jag måste spana in dessa lite mer innan jag bestämmer mig.

Senare i kväll (eller i morgon bitti) ska jag visa ett av söndagens bästa inköp. En teaser: ett läppstift jag letat sjukt länge efter...

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Catta

Ja eller hur? :D Zara har ju vrålsnygga kläder! :D



Vad hittar du på för skoj? :D

2010-10-05 @ 18:20:54
URL: http://cathauiina.blogg.se/
Postat av: Carina

Min dotter fick UGGs som beställdes från en utländsk webbsida i julklapp förra året av sin mormor. Det tog i och för sig en månad innan stövlarna kom, med de var ungefär hälften så billiga, även fast de verkligen var original UGGs.

2010-10-05 @ 23:49:53
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0