Kamerashopping!

Mår faktiskt lite bättre nu. Känns inte som om jag har feber längre och halsen är öm, men inte "svårt att svälja" öm. Hoppas det känns ännu lite bättre i morgon bitti.

Nu har jag tröttnat på att inte ha en ordentlig kamera. Att försöka ta bilder med kameramobilen funkar inte i längden och datorkameran är om möjlig ännu sämre. Inte bara för bloggens skull utan även för jobbet när man vill ta bilder på sminkningar man gjort osv. Så på vägen hem sprang jag förbi elgiganten för att ta tag i saken!

Förklarade vad jag ville få ut av kameran och fick tipset om denna:


Hur kunde jag motstå den när den har en sån fin färg och allt! Nej, ni har rätt- kunde inte motstå den. Så den fick följa med hem. Hoppas den tar bra sminkbilder nu bara.

Till den köpte jag även denna söta rosa kameraväska:




Madde jobbar kväll, så jag har lägenheten för mig själv. Så jag passade på att ha en liten skönhetskväll. Skriver mer om det senare/i morgon när jag är klar och har hunnit pröva kameran lite.

Hoppas ni får en fin kväll!

/Maria

Ps. Eftersom det blir mer och mer shopping i bloggen så har jag nu lagt till en kategori som heter just shopping. Där kommer våra inköp som inte handlar om smink hamna. Dvs kläder, teknik osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0