Min dag i bilder- dansfeberrep.

Dagen började inte helt bra när jag gick upp tidigt för att åka till Dansfeber studion. Då har jag fått en p-bot! Missade totalt att det var städgata i natt, så det var en miss från min sida. Bara att betala och se glad ut med andra ord. Inte det lättaste när jag inte heller hade fått nåt morgonkaffe. (Föredrog att sova 15 minuter längre.)

Förberedde lite inför morgondagen och fixade lite annat smått och gott. Tänkte visa lite bakom kulisserna bilder hur det ser ut på jobbet en repdag.

Först möttes jag av en av produktionsbilarna.



Inte helt diskret va? ;)

Sen gick jag och dukade upp mitt sminkbord så det skulle vara klart för helgen, tog även fram några av morgondagens peruker. Här under hänger Morgans peruk till Flashdance. (Inte färdigfriserad än...)



Sen hann jag även med att titta på några av dansarnas rep.





Sussie och Olas nummer repas för fullt.

Det var så sjukt kallt i lokalerna idag. Hade ingen extratröja med mig. Men som tur var hängde det en produktionströja i sminket som jag snodde utan att tveka. (Vet att jag skulle fått en, men har inte sett nån än så jag hoppas att det var min.)

Min ståtliga ryggtavla:



Det var min förmiddag. Sen hann jag med ett eftermiddagspass på I am som innehöll bl.a. en hårförlängning och frans och brynfärgning. Plus en kopp kaffe med min fina vän Elsa. Så var det nagelfärgsbyte idag. Vad det blrev och hur det ser ut visar jag senare. Först ska jag ta ett bad för att försöka tina upp lite...

Ha en trevlig kväll!

/Maria


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dansfeber är kul att titta på tycker jag. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-17 @ 14:47:51
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0