Ruby- Scratch nails.

Igår kväll hade jag ju en liten skönhetskväll. Nagellacket var ett scratchlack som jag hittade långt inne i mina gömmor. Har faktiskt inte provat det innan så det var spännande.

Inomhus med blixt:



Dagsljus utan blixt:



Vinrött glansigt utan skimmer. Riktigt höstigt! Jag gillade det här lacket. Har haft otur med vissa scratchlacker innan, de har täckt dåligt och inte sett ut som utlovat. Detta är inte ett av dem. Täckte nästan efter ett lager så jag safade med ett lager till. Tummen upp för Ruby från Scratch nails!

Dessa produkter använde jag när jag lackade igår:



Det var även premiär för Fast forward top coat från China glaze. Annars har jag haft Opis överlack och varit helnöjd med det. Men efter en oliten olycka (jag glömde sätta på korken) så var jag tvungen att införskaffa ett nytt. Eftersom vi har China glaze på I am så köpte jag såklart det för att prova. Sen smörjde jag även naglar och nagelband med Nailfood från scratch nails. En storfavorit hemma!

Inte bara naglarna fick sig en egostund. Även ansiktet blev omhändertaget.



Rejuvenating Treatment Masque från Exuviance.

Den ska rengöra på djupet, föryngra huden och reducera fina linjer i ansiktet.

Sen la jag mig på spikmattan med denna för ögonen och lyssnade på lite Fibes oh fibes!:




En härlig kväll med andra ord!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Victor the GaaaaaY

Nice nagellack :P :D

2010-10-27 @ 13:26:09
URL: http://vjagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0