Rustad för vintern!

Hej!

I morse när jag gick till jobbet på svt kl 5:30 Så var det ingen vidare värme ute....och inte nu när jag gick därifrån heller för den delen.... Jag avskyr att frysa, det är i bland det absolut värsta jag vet. Skulle helst av vilja bo i ett varmt land eller i alla fall vilja att våren kom lite tidigare och att hösten kom lite senare. Hösten är ju egentligen en väldigt vacker årstid, eller vad tycker ni?




Hur som så är jag på jakt efter en snygg och varm mössa och hittade 2 stycken som jag föll för:



Båda två är från Indiska och en ev dom ska bli min lite senare i dag. Måste bara bestämma mig för vilken. Kanske slinker det med ett par matchande vantar i påsen också.....


Kram Anna



Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

Den röda!!! Gud så fin =)

2010-10-15 @ 14:24:12
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0