Så mycket bättre.

Igår var jag på visning av Så mycket bättre som är fyrans nya lördagsunderhållning.

Jag var iväg och spelade in det på gotland i somras och igår fick vi äntligen se resultatet. Teamet samlades för lite mys och premiärtittning igår kväll på produktionsbolaget vilket var hur kul som helst. Är helnöjd med hur första programmet blev. Skrattade så jag grät flera gånger och artisternas tolkningar av varandras låtar är sååå bra!

Missa inte det på tv4 i morgon klockan 20.00. Vet inte om jag är partisk, men jag tycker verkligen att det är ett program som är värt att ses!



Bild lånad från TV 4.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Magnus

=)Glad för din skull Maria!Så kul att kvällen vart lyckad.Ska bli kul att få se programet i sin helhet! Kram m.

2010-10-22 @ 17:23:49
Postat av: Caroline L

Trailern är lockande, speciellt när Di Leva sjunger Sträck ut din hand.

2010-10-22 @ 19:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0