September och Berghagen i en duett.



Ett fint minne från inspelningarna på gotland i somras. Petra och Lasse i en spontan duett för att avsluta middagen. (Jag sminkade Petra.) Lite sådär med tonarterna, men ändå ett fint och varmt uppträdande. (Detta är trots allt inspelat runt 1-2 på natten, efter en 3 rätters middag.) Det var sjukt spännande att se vilka låtar de skulle göra av varandra och de höll det hemligt för huvudpersonen ända fram tills att de faktiskt uppträdde med låten.

Om ni tyckte att det var ett bra program med bra låtar kan jag bara säga: Vänta ni! Vissa av låtarna har jag halvt längtat ihjäl mig för att få höra igen sen inspelningarna.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Caroline L

Väntar med förtjusning efter nästa avsnitt :)

2010-10-25 @ 21:37:42
Postat av: Madde

Spännande att du var med när det spelades in. Måste ha varit en härlig stämning, i alla fall av det som framkommer på tv. Trodde det skulle bli någon seg variant liknande dansfeber, men vilket glad överraksning programmet var. Jag var fast efter bara ett par minuter och längtar redan efter nästa avsnitt. Ett riktigt myspys program! Och sminkningen gjorde du bra :-)

2010-10-26 @ 20:53:49
URL: http://madeleineborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0