Söndagslyx!

Hej!

I går var det som vanligt dansfeber hela dagen och panelens val tävlade. Ni som tittade vet att " Hallåorna" vann med Caroladansen.
Jag gjorde som vanligt panelen:


(Bild  lånad av tv4)


I dag är jag ledig!! Söndagar är min heliga dag då jag försöker ha så lite som möjligt inplanerat och bara gör sådant som jag känner för. T e x att ta hand om kropp och själ! I dag har jag tänkt ta en lång härlig promenad i det vackra höstvädret och sen ta hand och skämma bort mig själv ordentligt.

Tänkte tipsa om några bra bodyscrubs och återfuktningskrämer.

Jag brukar försöka använda bodyscrub ett par gånger i månaden och har då några favoriter:



Cuccios saltscrub i dofterna milk & honey och pomegrante& fig. Dessa kostar ju en slant 295 kr men är värda varenda krona kan jag lova. Om man andå vill komma undan lite billigare så kan jag rekomendera:


Aco s bodyscrub från apoteket, den ligger på runt 80 kr.

Efter scrub är det dags att smörja in och återfukta huden så den blir så där härligt len....


Jag älskar cuccios butterblend den är härlig i konsistensen och luktar gudomligt gott. Även den ligger på 295 kr.

Och om man även här vill komma undan lite billigare så kan jag rekomendera:


Aco s rich care lotion, även den från apoteket.

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad kul att det var just du som sminkat Pernilla. När jag såg hennes ögon igår så tittade jag en gång till lite extra för sminkningen var verkligen fin :)



2010-10-10 @ 17:58:59
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: Anna

Tack!! Det är alltid kul att få höra.



Kram

2010-10-10 @ 18:01:41
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0