Tisdag på I am!

Hej på er!

I dag så är jag hela dagen på vår butik I am. Maria och jag sågs i morse kl 10 för att ha ett möte med våran hårgrossist, hon kom med de nya varorna från Schwarzkopf som vi beställt. Jag skrev om de i förra veckan men uppdaterar ändå här igen:



Curl me soft.


Soft´n straight.


Självklart kan man även beställa dessa på våran webshop.

Nu ska jag och Maria gå och shoppa lite till vårat ett års jubileum som går av stapeln om en vecka. B l a tänkte vi slå till på dessa söta pallar och då den som  självklart går i rosa......



Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

vad kul =) Grattis på årsdagen =)

2010-10-05 @ 14:00:07
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0