Maria testar- KMS Moistrepair

Torrt torrt torrt. Det har ni hört förut när det gäller min kropp/hår sista månaderna. Därför testar jag just nu vad som helst som lovar lite tillförsel av fukt. Just nu har jag testat KMS Moistrepair efter rekommendation från min frisör Majsa.





Jag gillar den! Vet inte om det har en bestående effekt. Men när den är i håret så känns håret mjukt och fräscht och följsamt. Kommer lätt att bli en återkommande produkt i min sminkväska och i mitt badrumsskåp!

Betyg: 4 av 5! I like!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Glitter Sisters

Fullkomligt älskar KMS Moistrepair! Den har varit min trogna följeslagare i flera år! /N

2011-04-07 @ 11:41:16
URL: http://www.glittersisters.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0