Nya naglar!!

Hej!

ÄNTLIGEN!!!!!! Som jag väntat på detta väder!!! Har en helt underbar måndag i solen på balkongen och bara njuter! Om allt går som det ska vädermässigt nu så har de sagt att heeeela veckan kommer bli solig! Passar mig perfekt för jag är ledig hela påsken. På torsdag ska jag till dalarna med mina bästisar och slappa, skvallra,dricka vin och njuta och sen på lördag ska jag med min kärlek till landet för att pussas,njuta och slappa och mysa ännu mera!!

Målade naglarna i går kväll med färgen "bing cherry" från china glaze:









Ha en härlig dag i solen, nu ska jag ut igen!!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Mia, Hjärterdam

Vilken underbar färg!!

2011-04-18 @ 14:04:21
URL: http://www.miasmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0