Dagens look- I'm on a boat

Nu är jag ju inte på båten än, men dagens jobb är faktiskt på en båt. Dagen till ära är jag klädd i marint tema med randig top och marinblå kjol.

Är inte kompis med webkameran än, men ni ser lite hur dagens smink ser ut:



Ögonskuggan jag håller i (som jag då naturligtvis använt till sminkningen) är återigen gloMinerals Napoli. Den har gått och blivit en riktig favvo här hemma. Sjukt bra vardagsfärger! Dessutom har min uppdragsgivare idag beställt ett litet sminkkitt till damerna jag ska sminka idag. Där valde jag och Anna just att skicka med denna skugga för att den passar till alla och till de flesta tillfällen. Sen får de lite annat smått och gott i en liten necessär. Ska se om jag kan fota något under dagen och visa er senare.

Laddar med följande låt:



I morgon finns jag på I am igen!

Ha en bra dag fina ni!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0