Exuviance- rengöring.

Började morgonen med att ta en promenad till jobbet. Det låter hurtigare än vad det faktiskt är för det tar inte mer än 25-30 minuter. Men å andra sidan vill man ju knappast bli svettig och äcklig när man ska jobba en hel dag... Sen förstörde jag det nyttiga i att äta en muffins till lunch... Hm.. kanske inte så bra...

Gick förbi en salong här på söder som jag hade googlat fram att de hade mitt favorithudmärke- Exuviance. Behövde en ny rengöring så det stod på shoppinglistan idag.



Det är inte bara bra utan även väldigt prisvärt för att vara ett salongsmärke. 299:- kostade den. Helt ok om man frågar mig!

Det är en rengöring i geleform som innehåller både AHA och PHA syror som bl.a är bra mot åldrande. Min hud kan vara rätt kinkig ibland men exuviance fungerar sååå bra på mig!

Vad tycker ni? Någon som prövat?

Kram

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0