FOTD- Fokus på huden

Vaknade idag och kände mig allmänt grå. Därför fokuserade jag mig på att försöka få upp lite lyster i huden när jag sminkade mig.



Japp ni ser rätt, idag blev det flytande foundation. Någonting som inte händer ofta i mina egna sminkningar. Så idag fick Diors foundation nude pryda ansiktet. På bilden saknas gloMinerals Illuminator. Som jag förövrigt är helt beroende av! Använder den varje dag under foundation på kindbenen, över ögonbrynen och lite på hakan.



Svårt att fånga lystret i huden på bild. Men för att få lite liv i huden har jag använt illuminatorn, solpudret Sunkiss från gloMinerals samt ögonskuggan "120" från Maybellines budgetmärke MNY. Den sistnämda lägger jag bara lite på ögonlocken, lite över amorbågen och på kindbenens högsta punkt.

Sen ser ni även en av glo Royal lip crayon färgerna på läpparna. Idag kör jag på färgen Countess coral. En av två färger jag införskaffade till mig själv. Har använt dem i några dagar nu, ska försöka recensera dem under dagen här på bloggen. Ska även försöka hinna med att lägga ut dem i webshoppen om det är någon som är sugen på att pröva dem.

Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0