Lördagslook- på väg till jobb.

Försöker fortfarande lära mig inställningarna till webkameran. Går sådär faktiskt... Är snart på väg till I am. Ännu en brud väntar på att bli stylad inför sin stora dag.
Såhär ser jag ut idag.



Har som ni ser fortfarande inte lärt mig hur man tar bilder med bra skärpa som ni ser...

Dessa produkter krävdes för att jag skulle se något sånär anständig ut idag:



Skuggorna är en av gloMinerals senaste. Napoli. Har inte gett den en riktig chans förrän idag. Gillar den skarpt faktiskt! Bra basskuggor som är snygga tillsammans. Lite olivgrönt och brunt. Kommer verkligen att användas mer framöver!

Nu ska jag hoppa in i bilen! Ciao så länge!

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0