Maria testar- kisby torrschampoo

Testar och testar- jag har använt denna i flera år, men kan ju ändå skriva en recension på den.



Kisby- torrschampo

Pris: ca 110 :- tex på Åhléns.

Detta är en självklar produkt i min sminkväska och i det privata badrumsskåpet. Fräschar upp håret utan att lämna vita spår i hårbotten som vissa andra torrschampon gör. Jag brukar bara spraya ganska rikligt ca 2 dm från håret sen rufsa till det med händerna och borsta lite och voila så har du ett hår som inte känns fett och platt längre. Det fungerar även på mörka hår vilket jag upplever att inte alla torrschampon gör. Om jag ska komma på något negativt så är det nog att produkten inte är helt dryg. En flaska tar slut relativt snabbt, men å andra sidan kostar den inte så fasansfullt mycket så det är inget som drar ner betyget som blir:

5/5. En självklar 5a! Kan inte vara utan denna!

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0