Nä nu tävlar vi lite va?

Nu är det väl ändå lite ruggigt och trist ute... Därför tänkte vi att vi piggar upp lite med en tävling!

Detta står på spel:



Ett miniläppglanskitt med 4 färger samt en ögonskugga: Linen. Båda från gloMinerals.

Vad behöver ni göra för en chans att vinna detta då?
Tror att alla kan behöva lite tips om hur man gör hösten lite mer uthärdlig. Kan vara allt från sminktips, avkopplingstips ja vad som helst! Skriv era tips i kommentarsfältet. Glöm inte e-mail så att vi kan få tag i er.
Tävlingen pågår till 20.00 söndag kväll! Tipsa gärna om det i era egna bloggar om ni har några för en extra stjärna i kanten!

/Maria och Anna


Kommentarer
Postat av: Wilma

Åh jag vet inte om man kan kalla detta tips men, jag bara älskar när man bara har en gnutta mascara och rött läppstift rouge och knappt något puder eller liknande alls! Kört looken många gånger nu och jag älskar't det ser så sjukt fräscht ut!

2011-08-30 @ 16:15:41
URL: http://wilmaem.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag tycker man ska unna sig ett besök på ett spa så man får ny energi till hösten, räcker med en massage, men varför inte en ansiktsbehandling. Bara få rå om sig själv tycker jag är viktigt.

Köpa doftljus och krypa in i en varm filt tillsammans med kamomillte och en bok.

Bara för att det blir höst så får man inte glömma bort att ha kul, boka en kryssning eller en weekend någonstans.

Investera ett mörkare rött läppstift/glans som går att variera med skuggor eller bara eyeliner.

2011-08-30 @ 23:30:45
Postat av: Jenny

Ett skönt bad med härliga bubblor, tända ljus, bra musik, ansiktsmask och hårinpackning följt av honungsdoftande body butter är vad som får mig att känna mig som en ny människa

2011-09-03 @ 15:15:06
Postat av: Susanne

Det bästa tipset av alla (som jag tyvärr inte följer, men tänker verkligen skärpa mig i höst) är att sova ordentligt, försöka vara utomhus minst 30 min/dag samt äta bra och dricka mycket vatten. Och att försöka ha roligt, gärna med trevliga människor! Och viktigt - tycker jag - undvika de där "energitjuvarna", dom där man inte fattar varför man umgås med...



Kramar!

2011-09-04 @ 13:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0