Ny dator, testar webkameran.

Min älskade laptop har beslutat sig för att pensionera sig. Så idag fick jag akutåka och köpa en ny (HATAR att köpa elektroniska prylar....) som egenföretagare klarar man sig inte länge utan dator. Jag som är så oteknisk hittade först inget program för webcamen men nu tror jag att jag ska va på banan med den. Dagens look ser ut såhär: (om jag får in bilden...)



Det tog ett tag, men hittade den till slut. Och nu har jag självklart ingen aning om hur jag hittade den. *suck* Det tar väl ett tag innan jag lär mig antar jag. Har iaf lyckats installera Spotify. Det viktigaste på datorn ;).

Bäst at fortsätta utforskandet. Tålamodet är dessutom på botten eftersom jag legat sjuk hela helgen. Men som ni ser har jag iaf orkat sminka mig lite idag.

kram

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0