Oprahs sminkör är läskig

Hej på er.

Är ledig idag igen och sitter med min kaffekopp och slötittar på Rachel Ray. I vanliga fall tycker jag att det är ett rätt dåligt program, men det handlar om skönhet idag och som den skönhetsjunkie jag är så är det klart att jag fastnade. Oprahs sminkös Reggie Wells var där precis och jag höll på att sätta kaffet i halsen. JESUS vilken karl. Han skrämde skiten ur mig. Han skulle ge några stackars tjejer lite tips om hur de ska ta fram det bästa i just deras utseende. (Naturligtvis kom produkterna från hans eget märke... Haha)

Ok att han hade typ nån minut på varje tjej, men han såg halvt ut att peta ut ögonen på den ena tjejen när han skulle lägga rouge. Penseln flög okontrollerat liiite väl nära ögonen flera gånger och det blev inte direkt jämnt om vi säger så...

Sen jobbar han tydligen mkt med fingrarna och det såg ut att göra ont när han nästan slog ut foundationen med fingrarna. Oj, oj, oj... vilken kille. Var bara tvungen att berätta det. Det är inget snack om att han säkert är fantastisk på det han gör- om han får lite längre tid och inte är så stressad. Men det inslaget gjorde snarare att han aldrig skulle få röra mitt ansikte. ;)



Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0