"Pimp my väsk"

Snart är jobbsäsongen igång för fullt igen. Därför har jag inventerat sminkväskan och sett att det som vanligt var endel att köpa in. Förra veckan hade jag shoppingrace nr 1. Tog ingen bild på det jag köpte, men det var lite Diorgrunder, hårprodukter, mascaror o annat smått och gott.

Idag hade jag race nr 2.

Detta inhandlades då:



Några detaljbilder:




Hårnålar. De tar slut snabbare än snabbt. Hade nästan helt slut på blonda nålar, så det blev det några förpackningar. Även ett gäng svarta necessärer. Har tidigare oftast haft plastnecessärer, men har bytt till svarta nu då det ser fräschare och trevligare ut. (Tack Jenny för det tipset.) Under nålarna skymtar man min nya fönborste. Den gamla fick för sig att börja spruta gnistor en dag när jag skulle använda den.. inte bra!



Andra saker som är bra att ha i sminkväskan är Bepanthen. (Barnsalva som är bra till typ- allt! Från irriterad hud till tatueringar.) Alvedon (även andra apoteksvaror) är även det ett måste i sitt kitt. Man vet aldrig när det behövs! Bara i tisdags och onsdags delade jag ut 3 alvedon till folk i studion. Under salvan ser ni ännu fler hårnålar...



Ny utredningsborste, brynfärg och ny hårfön. Inga konstigheter.



Ett gäng tvättservetter och världens bästa torrschampo- Kisby (Lika bra att köpa 2 flaskor samtidigt.)

Det var väl ungefär det... sen måste jag visa gårdagens härliga vinst på Grönan:



Gick och tjatade om att jag minsann aldrig vinner nåt på nöjesparker. 5 minuter senare vann jag denna! Haha! 

Nu ska jag fixa lite kaffe och fortsätta läsandet av min bok"

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0