Varför inte lite mer lila?

Idag kände jag för att sminka mig själv lite mer färgglatt. Drogs direkt till de lila nyanserna.



Kan ha blivit hjärntvättad av mitt hem, för om man ser sig om hittar man lila lite här och var...

Lila gardiner och lila ljuslyktor på matbordet. Check!



Lila ljus och ljusstakar på soffbordet. Check!



Lila kuddar i soffan. Check!




Lila ljusstakar bredvid akvariet isovrummet. Check!



Så nu har jag officiellt förbud för att köpa lila prylar närmsta tiden...

/Maria

Kommentarer
Postat av: Lina

Letar efter lila gardiner och kom in till din blogg :) Vart hittade du dina? Super snygga..

2011-12-28 @ 15:46:01
URL: http://lijos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0