Anna fixar naglarna och jag slappar... :D

Haha, såg att Anna är hurtig o fixar naglarna innan hon drar till Let's Dance studion. Själv har jag som vanligt inte kommit ur morgonrocken än. Dags att sätta fart kanske? Ikväll ska vi dessutom gå ut efter sändning. (Många gör det typ varje fredag, själv har jag inte orkat följa med en enda gång än... men förra veckan bestämde vi att det skulle bli av denna vecka så jag får stå för mitt ord trots irriterade ögon.)

Dagens sminkning ser i stort sett exakt ut som gårdagens. Blev så förtjust i mitt nya röda glans så det får pryda läpparna även idag.

Förra veckan sminkade jag Malin och Helena. Enligt sminkschemat står Charlotte och Helena på tur idag. (Plus Isabell som vanligt och ett gäng grabbar..)

Mina tjejer såg ut såhär förra fredagen:

Malin i 80talsanda:



Helena som Pretty woman (Jessica hade Moulin rouge som tema)



Och själv ser jag alltså ut såhär idag:



Nej dags att leta upp en partystass och dra iväg!

Missa inte våra sminkningar ikväll på TV 4 klockan 20.00. Idag är det Oruptema.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Ska bli kul att se! :)

2011-02-18 @ 15:25:16
Postat av: Maria, Hjärterdam

så fina de blev =)

2011-02-20 @ 14:24:13
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0