Ansiktsmask i sängen.

God morgon!

Jag startar söndagen med en ansiktsmask i sängen. Gick förbi kicks i fredags påväg till jobbet och såg att de hade köp 3 betala för 2 erbjudande på "portionsförpackningar" med ansiktsmasker. Så jag köpte några för att testa.




Idag testas alltså Formula 10.0.6- Pores be pure. Skin clarifying Mud mask. 20:- på Kicks alltså. 
Jag gillar när man känner att masker jobbar med huden. Och nånting händer verkligen här, för LORD vad det känns! Får se hur huden ser ut och känns när jag tvättar av den sen.

Nu ska jag snart springa och tvätta av den. Hörs senare under dagen!

/Maria


Kommentarer
Postat av: Carina

Tror nog att jag ska ta och lägga en ansiktsmask här hemma med :)

2011-02-13 @ 11:42:49
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0