Bildkavalkad från Let's Dance (långt inlägg)

Sådär ja då var en lååång dag avklarad i studion. Satan vad jag är trött i benen! Just sambadagen brukar vara lite extra stressig pga alla lockiga hår och idag var verkligen inget undantag kan jag lova! Men det tar lite tid att varva ner efter en sändning och eftersom jag bangade att gå ut (ja jag är tråkig- jag vet!!) så kan jag lika gärna visa er lite bakom kulissernabilder från dagen.

Fick en sjukt glad överaskning när jag kom till sminklogen och Mia (som är huvudansvarig för oss sminköser) berättade att hon tagit med lite av sitt lager av Make up A produkter som vi fick köpa om vi ville. Åh vad jag plockade på mig. bl.a 10 lösa pigmentskuggor, några pressade skuggor och lite annat smått och gott. Så ni kan ju gissa vad jag sminkat med idag! Just det- lösa pigment!



Idag sminkade jag Malin: (på bilden är inte håret klart än, gör sällan klart lockiga/vågiga hår förrän efter genrepet för att de inte ska hänga ut sig för mycket)



Sminket syns inte så väl på bilden men jag hade en ganska tjock knallblå eyeliner på ögonen samt en av pigmenten från Make up A på ögonen (Sunny beige- en av de pigmenten jag verkligen saknat sen mitt tog slut för typ 2 år sen. Läpparna pryddes av ett knalorange läppstift från Face. Jag är ledsen att jag inte kommer ihåg några namn just nu, men jag är lite för trött i skallen.

I min stol hittades även Jonathan. Där ville jag själv vara med på bild!



Sigrid hann även sitta ner en sväng och få sminket fixat och håret lockat.


 
Där ser ni även vart hårgrejen jag visade tidigare idag (igår för klockan är över 12) hamnade. Klippte dock ner den lite...



Åter igen... Pigment från Make up A...(2 eller 3 olika) samt den svarta skuggan i gloSmokey eye kit.

Hann även med Isabel i juryn. Hon såg ut såhär idag:



Hon tyckte själv att hon såg sur ut på bilden så jag tog även en glad bild: (Visar ändå den sura bilden för jag tyckte den var fin)



Isabel har ett piment på ögonen som jag känner kommer bli en storfavorit framöver- Bronze. Har förresten tagit med pigmenten jag köpte hem så jag kan visa dem för er i veckan.

Avslutar dagens inlägg med en fin bild på Emelie som har tv 4as websändningar från Let's Dance och Andreas Weise:



Visar fler bilder senare i helgen/veckan. Det blir så sjukt långt inlägg annars. Plus att jag behöver sova nu.

kram på er

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0