Dagens make och svar på frågor!

Hej!

Tänkte börja med att svara på ett par frågor:

Josephine: Jag har gått på make up institute för 9 år sedan och efter det så fick jag jobb som lärling på ett tv program.

Ting: Färgerna du undrar över heter:



Detta är den ordning du såg dem i på bilden.

Här kommer swatcher på Tawny medium och chestnut light:



Från vänster: chestnut light och tawny medium.


Har även sminkat mig i dag och tänkte visa vad jag använt:



Här har jag grundat med ögonprimer, gloMinerals eyeshadow i färgen seashell samt pennan deep olive även den
från gloMinerals.



 

Ögonskugga linen från gloMinerals från globlinjen och nedemot fransraden. Finns just nu på rea i webshopen för 139 kr.
(vet att min ögonfrans håller på att falla av......ska fylla på med fransar nästa vecka)



Här är produkterna.


Ha en fortsatt bra dag.

Kram Anna












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0