Dagens make up!

Hej!

Pigmentskuggan från makeup A som jag hade på Sigrid i fredags heter "pp 28 pable or".

I dag så sminkade jag på mig lite extra när jag kom hit till butiken.



Har jobbat tidigt i morse innan jag kom hit och kände mig lite trött och vinterblek, då funkar det ju alltid att dra på lite extra för att känna sig bättre till mods när man ska titta sig själv i spegeln...:)

Har använt trioskuggan " amethyst" och singelskuggan bamboo från gloMinerals.





Närmast fransraden kräm eyeliner "ebony".




Swatcher på trioskuggorna.



Från vänster: Bamboo, amethyst samt kräm eyelinern ebony.

Penslar från ovan: crease, smudge, eye base samt dual brow.


Ha en bra dag allihopa!

Kram Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0