EOTD- Blågrå sotning.

Sådär, då var jag på plats på I am och redo för dagen här. Hoppas jag hinner blogga innan min första behandling/kund kommer...

Idag kände jag för lite mer ögonmake så jag swatchar vidare i min lilla sminkväska och valet föll idag på en palett från gloMinerals.



Paletten finns tyvärr inte till salu i Sverige, men vi hoppas att de ska ta sitt förnuft till fånga och börja sälja den för färgerna är faktiskt väldigt fina! Idag har jag samtliga 4 översta färger på ögonenen. Deras namn har jag glömt att kolla men det är bara den längst ut till vänster som finns i singelskugga (Linen).





Ni får bara se ögonen idag. Känner mig annars rätt ful och "vrakig". Men men, det är nog förkylningen som satt sina spår . Förhoppningsvis går min negativa syn på mig själv och mitt utseende över snart. 

/Maria 

Om jag kommer ihåg/hinner kan jag berätta senare vart jag fått paletten ifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0