Eotd- bronze PP 18

Godmorgon alla fina!

Vaknade lite för tidigt mot vad jag hade tänkt idag. Somnade inte förrän halv 2 snåret och eftersom jag har en rätt hård helg framför mig med flyttpackning så tänkte jag nog försöka sova rätt länge, men det tyckte inte min kropp. Vaknade 8... Nåja, nu har jag duschat och slängt på mig lite smink. Tänkte visa Make up As lösa pigment Bronze (PP 18) som jag hyllade så igår. I övrigt orkar jag inte sminka mig speciellt noga- what's the point liksom... Ska ändå bara svettas och packa hela dagen.






Pigment är rätt svåra att göra rättvisa på foto. Skimret och djupet kommer inte riktigt fram ordentligt. Men hoppas ni får ett hum om hur den ser ut. Det enda jag gjorde var att lägga en skimrig ljus basfärg över hela locket och sen duttade dit pigmentet med fuktad pensel. En eyeliner och mascara på det så var jag fit for fight sen. Tog mig ca 3 minuter. Men som ni ser så har jag å andra sidan inte ens kammat eller fyllt i ögonbrynen.

Nu är det dags att klä på sig och dra ut till huset för packning och uppdelning av saker.

Ha en trevlig helg!

Maria

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Kommer det pigmentet att finnas till försäljning i er webshop? Det är så himla snyggt!! Om inte, var kan man köpa det?

Tack för en bra blogg :)

2011-02-06 @ 07:59:22
Postat av: Anna

Hej!



Vi har starka funderingar på att ta in det, tyvär säljs det inte någonstans just nu.Återkommer när vi vet mer.



Anna



2011-02-06 @ 12:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0