EOTD- Lila

Efter att jag tvättat bort ansiktsmasken och tagit ett bad gick jag direkt tillbaks till sängen där jag fortfarande är kvar. :) Har i alla fall kommit så långt att jag sminkat mig idag. En superlätt sminkning med två skuggor (båda från Make up A)





Borde gå ut på stan idag för att leta färgprover till min lägenhet, men jag tror inte att jag orkar med det. Dessutom vill jag vänta tills efter tisdag då jag ska dit och mäta lite. Bättre att ta det då när jag har en fräsch bild i huvudet om hur den ser ut.

Annars händer inte så mkt idag. Tänkte städa lite och fundera ut vad vi ska äta ikväll. Andreas som är min och Maddes vän tillika en väldigt duktig kock kommer och hänger med oss ikväll och har även lovat att laga mat till oss. Yay! Fast han sa att jag var tvungen att bestämma vad vi ska äta och det står helt still i skallen... Någon som har några mattips? Jag äter inte kött, men fisk och skaldjur...

/Maria


Kommentarer
Postat av: sanna

Lax!!!

2011-02-13 @ 11:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0