Fina naglar, städning och reklamblad.

Hej!

I dag är jag på I am och pysslar med lite av varje. Har skrivit ut nya reklamblad om sminkkurser som vi ska skicka ut till olika företag. Vi gör ju redan en del sådana och nu känner vi att vi vill göra ännu fler!!



Många kuvert blev det.



En fick hamna i ramen till skyltfönstret.


Sen städade jag alla hyllor i butiksdelen, allt plockades bort och torkades rent.









Rent och fint blev det:)




Vårat skyltfönster.


Nu har Margota precis målat mina naglar. Färgen heter bordeaux och märket är mavala.



Jag har ju haft gelenaglar ett bra tag men tröttnade på de strax innan jul så de är ju inte så långa nu längre.


Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

vad är det för hemsida?

2011-02-01 @ 16:50:44
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0