Fredag hela veckan- dagens smink.

God morgon!

Så var det fredag igen. Veckorna går så sjukt snabbt, var jag inte nyss i Let's Dance studion? I vilket fall som helst så är det dags igen. Idag ska det dansas samba! Det brukar vara en riktig färgfest med stora hår, glitter och fransiga kläder. En av de roligaste veckorna på hela säsongen enligt mig!

Jag själv är aningens mer nedtonad i sminkningen idag. (I alla fall om man jämför med igår.)



Hm, ursäkta morgonrocken... jag har liksom inte orkat klä på mig än.

Här är dagens skörd av produkter jag använt till detta:



Grunden missade jag tydligen att fota men det är iaf gloPressed base- golden light.

Annars har jag använt:

Solpuder: gloBronze- Sunkiss
Rouge: gloMinerals- Lilac silk samt gloCheek sheen
Ögonskuggor: Dior- Irridecent leather (Bästa skuggfärgerna ever!)
Eyeliner: Make up A- cake eyeliner deep purple (ville ha en mjukare färg än svart)
Concealer: gloMinerals- under eye golden
Mascara: gloWater resistant mascara- black
Ögonbryn: gloBrow collection- brown
Läppglans: gloGloss- Nude (Nu vet jag inte om den är så nude... konstigt namn men den är väldigt fin.)

Nej, jag får väl försöka hitta något att sätta på mig idag. Är rätt säker på att produktionen inte skulle gilla om jag kom i min morgonrock. Men den är ju så skööööööön!  (Tack mamma och pappa för den sköna julklappen!)


Får se om jag hinner mobilblogga nåt idag. Annars hörs vi till veckan, jag ska ut till mitt kära ex hela helgen för att börja flyttpacka mina saker. Så jag kanske inte hinner blogga då. Men Anna berättar säkert vad hon gör i helgen.

Trevlig helg!

/Maria


Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

snyggt =)

2011-02-04 @ 17:54:00
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0