Körslaget 2011!

Så var det officiellt! Körslaget drar igång igen och körledarna är officiella. Bye bye lediga lördagar! ;) (Som om jag skulle ha något emot det...)

Körslaget är alltid roligt att jobba med. Massa glada människor överallt och dessutom får jag jobba med finaste Jenny! Ja, Mia är med oxå, men henne ser jag oftare (bl.a på Let's Dance varje fredag). Jenny och jag gjorde Så mycket bättre tillsammans i somras/höstas och hon är en av de bästa sminköserna jag känner till och dessutom en mycket god vän. Yay!!!

Årets körledare är iaf:

Ann-Louise Hansson
Gabriel Fors
Casper från Arvingarna
Jasmine Kara
Andreas Jonsson
Lisa Miskovsky
Jacob från The Poodles.

Låter som en rolig blandning tycker jag!

Nu ska jag klä mig och åka till I am. Bild på dagens sminkning kommer senare. Idag kör jag på sotiga ögon i blågrått!

/Maria


Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

låter ju jättekul =)

2011-02-03 @ 21:04:09
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0