Lördagslooken.

God morgon alla fina!

Vaknade tidigt i morse, skönt med tanke på att jag var rätt trött efter gårdagens sändning och trodde nog att jag skulle sova rätt länge. Så då hade jag tid att sminka mig och testa några nya färger från Make up A. Ville ha lite mer smink idag i hopp om att det kan pigga upp mig lite. Är fortfarande i en period då jag mest känner mig grå och trist och rätt... osynlig om ni förstår vad jag menar. Så det blev en sotning i blågrönsvart...





Dessa ögonskuggor har jag använt: (och ett rouge)



Vet inte om namnen syns ordentligt, men vi testar:



Nja, några namn syns kanske inte så bra, men vissa av dem iaf.

Detta är de övriga produkterna:



Tänkte att jag skulle hålla mig ifrån gloMinerals för och använda andra produkter för ovanlighetens skull, men vissa grejer är jag så hårt beroende av så vissa fick vara med ändå...

Foundation: Dior Nude- 010 och 023
Concealer: gloMinerals under eye concealer- golden
Ögonskuggsprimer: gloMinerals- Lidprimer
Mascara: Clinique high impact mascara- Black
Ögonpenna: gloMinerals- Twilight blue
Solpuder: gloMinerals- Sunkiss  (mest beroendeframkallande av alla...)
Ögonbryn- gloMinerals Browcollection- brown

Nu ska jag försöka hitta lite kläder att sätta på mig och åka iväg till I am där en festsminkning och hårstyling väntar. Samt färgning av ögonbryn och fransar på en annan kund. Samt packa lite webshopbeställningar och förhoppningsvis hjälpa några kunder. Om ni har vägarna förbi är ni hjärtligt välkomna att titta förbi och snacka lite smink. Ringvägen 116, Södermalm. (Stockholm)

/Maria


Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

snyggt =)

Funderar ni på att ta in make up a i er butik? =)

2011-02-14 @ 17:42:31
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi har faktiskt fått in lite saker från Makeup A och ställt upp idag, men vet inte om vi kommer kunna få in mer än det i framtiden.

2011-02-14 @ 19:21:30
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0