Min första manikyr.

Idag hade Margota lite tid över mellan kunderna så hon passade på att leka lite med mina naglar och jag fick samtidigt en rejäl filning och polering av naglarna vilket jag faktiskt aldrig fått förut i hela mitt liv! Har alltid gjort det själv. Men gud så skönt och trevligt det var! Vilken skillnad det blir med lite polering.Nu hann hon inte dra ner nagelbanden och sånt, men det blev ändå en rejäl förbättring.

Den ofixade handen:



Polerade och fina:



Sen lackades de, blingades till med lite nån glittervariant i större version och för första gången har jag ett lager gela över för att blinget ska sitta kvar:



Trevligt att bli lite ompysslad när man är van att pyssla om andra.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

snyggt! =)

2011-02-08 @ 21:33:03
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0