Minnen från jobbet del 5.

Det var längesen jag delade med mig av ett jobbminne nu. Dagens minne har inte så mycket med smink att göra, men är ändå ett sånt minne jag alltid kommer minnas med värme i hjärtat.

Det var i somras när Victoria och Daniel gifte sig. Jag jobbade i Kungsan med en direktsänd konsert i deras ära som gick på TV 4. Det var stressigt och svettigt i sminklogen och det var sällan vi fick en paus. Men vid nåt tillfälle fick jag en liten break och gick ut för att ta några bloss (ja dåligt jag vet...) och njuta av solen. Jag var av någon anledning lite låg och satt uppkrupen på en bänk i skräddarställning. Stefan i gruppen Gentlemen (jag har jobbat med Stefan endel förut bl.a. på Singing bee) kom fram och började snacka lite, han vet att jag gillar deras "When we danced"  och började sjunga just på den låten och snart hade jag alla 3 gentlemen runt mig som sjöng så fint i stämmor bara för mig. Det är såna tillfällen som verkligen gör en glad!

Det är en grymt fin låt. Här är den från deras releaseparty. Lyssna och njut!



/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0