Ny Penna.

Hej!

Gjorde samma sak som Maria gjorde för ett par veckor sedan, köp minst två produkter och få en gåva på köpet!! Detta gillar vi som ni märker..... Denna gång var det Lancome som var givmilda.



Allt detta fick jag i denna söta neccesär! Parfymen luktar jättegott, tyvär har jag redan slängt kartongen som den låg i så kan inte tala om vad den heter.

Vad köpte jag då? Jo 2 st ögon pennor var av den ena heter: Bloody black cherry 05.






Den är kallt brun/lila i färgen med lite guldskimmer i. Snygg som tusan  och jag sminkade mig med den både som eyeliner och markerade under samt i ögat. Gillade resultatet men läste efteråt på pennan och då står det " Do not use inside eyes" Hmm....detta gjorde som sagt jag och jag känner ingenting konstigt än som den hypokondriker jag är........ Men det är såklart bra att veta om.




Eyeliner med pennan.
Ögonskugga: krämskugga från max factor i färgen coffe.
Mascara: gloMinerals water resistent mascara.



Här under och i ögat. Usch vilka påsar jag har i dag....och jag som är ledig... för mycket sömn i natt tror jag:)


Nu ska jag gå och hämta ut varor som jag beställt, alltid lika spännande!!!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

härlig färg =)

2011-02-22 @ 20:14:29
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0