Oerhört oeffektiv lördag.

Ligger på en madrass i tvrummet och bara slappar. Har faktiskt legat här större delen av dagen. Had a drink or two too much last night... Men det var trevligt. Jag och Anna (inte I am Anna, utan en av tjejerna som jobbar med stylingen av juryn och programledarna) hakade på gänget ut efter sändningen igår. Var inte helt pepp på det, hade inga linser och glömde att ta med mig ombytesskor. Men jag hade sjukt kul ändå, det känns i kroppen idag kan jag lova. Jag och min kompis Andreas som sov över här har legat och ojat oss hela dagen, men nu har han gått och jag lämnades ensam med en bytta Ben & Jerrys och melodifestival. Det har jag ingenting emot i detta läge!

Min kameramobil var inte alls med på noterna igår och bilderna från jobbet blev rätt kassa och suddiga, men tänkte att det kunde va kul att se ändå. Efter en snabbändring i sminkschemat så hamnade Jessika Andersson och Helena i min sminkstol. Och Isabel såklart.

Här sitter Helena och målar sina naglar:






Smög fram och tog denna bild på Figge och Jonathan. (Evelina är med i bakgrunden som ni kan se) Om ni undrar vad de tittar på till vänster om mig så har ni svaret här:



Alla vill dokumentera vad som händer om dagarna. Även Jessika. Hennes smink på lite närmare håll:



Har använt Make up A pigmenten Vinyl, Bronze Dore och Bronze, minns dock inte deras nummer. På kinderna har hon gloHighlighter och rouget paradise och papaya. Läpparna pryds av Juicy tubes nyansen Toffee som jag blandat lite med pigmentet Bronze Dore. Dagen till ära satte vi några singelfransar under ögat i ytterkant också.


Anna fixar Oksana:











Studion precis innan direktsändningen:




Nej nu ska jag titta på Mello och heja lite extra på härliga Linda Sundblad.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

så fina de blev Jessica och Oksana =)

2011-02-20 @ 14:30:53
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0