Svart/silversminkningar.

Ah, satt och skrev en massa och sen råkade jag komma åt nåt så datorn startade om och *poff* så var allt borta! Bra Maria! Det visar mest hur trött jag är idag. Men men... Skulle egentligen vara ledig idag, men Ina som jag sminkade igår behövde hjälp idag oxå så jag pallrade mig till jobbet även idag. Idag sminkade jag dessutom Chris o Natalie som oxå skulle vara med på bilderna idag.

Kan inte hålla mig utan visar sminkningarna i sin helhet idag. Alla 3 ska ha samma känsla, men ändå med olika karaktärer. (Det var min tanke iaf)

Här har ni min fina vän Chris:



Och Natalie:



N hade lite beslutssvårigheter med vad hon skulle göra med håret så jag gjorde en snabbfix av det. (Jag skulle inte fixa håren egentligen...)

Och här är mina fina dansare tillsammans när N's hår är fixat:



Och så har vi då Ina som är frontperson på bilderna. Ville inte göra henne för utfreakad, men ändå att hon behåller känslan som de andra två har i sminket. Så hon blev såhär:





Är ju inte med i studion när de plåtar, men det blir säkert skitbra bilder!

Nu ska jag sätta mig med lite pappersarbete... Yay! Min favvosyssla! Sen blir det middag i kväll med Helena. Ska bli vansinnigt trevligt!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

så läckert =)

2011-02-10 @ 20:21:39
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0