Ledig söndag och lite nyårsbilder.

Hej!

I går var jag varit ledig heeela dagen, så skönt. Kom på att det var väldigt länge sedan jag bara hade en dag helt utan planer så jag passade på att riktigt njuta av mitt morgonkaffe. Innan jul var jag ute på turne´ med en julshow som heter stjärnklart och sen var jag borta över jul och nyår så det är riktigt mysigt att bara få vara hemma nu.

Passade på att storstäda hela lägenheten från topp till tå, inte så kul kanske men ack så skönt när det var klart.
Sen tittade jag på en av mina favoritfilmer:



Sex and the city, en riktig "må bra" film i mina ögon. Dock tycker jag inte att den är lika bra som den första men absolut värd att se.

Passade även på att lägga över lite bilder ifrån jul och nyår på datorn:



Dukat inför julbordet på julafton.



Härligt vinterlandskap i värmlands skogarna.



Min söta systerdotter som tomtenisse.



Nyårs shopping i Cambridge.





Jag, färdig inför kvällens firande.



Och Jenny likaså som jag åkte med.





Kvällens värd: Alex



Och hans söta flickvän och min vän Sara.

Alex bjöd på tysk middag med lamm och knudel eller vad det nu hette:) En slags deg av potatis och brödsmulor som man kokar, låter kanske inte så gott men det var det.

Ha en bra dag

Kram Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0