Pyssel och pill på I am.

Idag är både jag och Anna i butiken och har en planeringsdag. Har även lagt in våra nya lösögonfransar och resterande reaprodukter i webshoppen. Bl.a har vi satt ner Cuccios sortiment med hela 40%!

Är så vansinnigt torr just nu. Hela kroppen är som fnöske. Jag brukar inte behöva smörja in kroppen mer än nån gång i veckan annars, men nu går kroppsprodukterna som smör hemma. Mina favoriter just nu är:



Cuccios Milk and honey butter blend

och


'
Victorias secret body butter i doften Pure seduction.

Däremot saknar jag en riktigt bra ögonkräm. vet inte riktigt vad jag ska köpa? Så är det någon som har några bra tips. Berätta gärna!

/Maria


Kommentarer
Postat av: Sanna

Alla produkter från decléor är fantastiska, jag har väldigt känslig hy och använder deras ögonkräm i serien harmonie! Funkar klockrent!

2011-01-26 @ 18:19:53
Postat av: Carina (TotalBeauty.se)

Clarins har fina ögonkrämer. Kolla med personalen på Åhléns City, de är hjälpsamma:)

2011-01-30 @ 19:56:11
URL: http://www.totalbeauty.se/
Postat av: Maria

Sanna- Decleor har jag använt förut och trivts i perioder med deras produkter...

Carina- Nu blev det ju Clinique till slut. Får se om den fungerar.

2011-01-31 @ 19:57:38
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0