Sotiga lördagsögon.

Ahhhhhhhhhh! Tog bort mina fransar idag. Och de är fortfarande korta och avhuggna. Nu kommer jag få leva med fransförlängning hela mitt liv tror jag! Så fram tills på tisdag då jag får mina nya fransar finns det bara en sak som gäller: sotiga ögon!



Nu ser sminkningen lite ljusare ut än vad den är i verkligeten, men jag har min nya favoritfärg på ögonen. Mermaid från gloMinerals. Samt den svarta sable för djupets skull.

Nu ska jag åka iväg och möta upp min far som kommer och hälsar på från värmland i dag och i morgon, hoppas ni får en trevlig helg.

Kram

maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

snyggt =)

2011-01-15 @ 16:07:00
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0