Early bird catches the worm heter det ju s...

mms_img46572 (MMS)

Early bird catches the worm heter det ju så fint. Känner mig inte riktigt som en graciös fågel, mer som masken faktiskt. Är på jobbresa. Klockan är halv 8 och jag är snart klar med första jobbpasset. Gav min kollega sovmorgon eftersom det var "min" tjej som skulle sminkas först. För övrigt kan jag berätta att mitt smink väger ca 30 kilo när jag har med stora kittet. Det är rätt bisarrt. 30 kilo smink... Och hårgrejer förståss. Hoppas ni har lika fint väder som vi har här på location. Utanför sminklogen har vi en pool vi kan låna när vi har pauser under dagen. Typiskt att jag glömde badkläder... Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0